Saturday, February 12, 2011

Selle talve suusapäevikud


Nii mõnedki on huvi tundnud, miks ma ei kirjuta suusatamisest. Asi nimelt on selles, et sellel hooajal teeb seda minu eest Pärnu Jürka! Kui tahate minu suusapäevikut lugeda, peate jälgima Jürka sissekandeid Pärnu surfiklubi lehel. Edasi on kõik väga lihtne, Jõulumäe asemel peate lugema Pirita. Matti (või Pets, või keegi kolmas, kuidas soovi on) olen mina, Raeküla on mõistagi Nõmme. Savisaar on ikka Savisaar.

Aga kes on siis Jürka? Kahjuks ta ise minu päevikutesse ei mahuks, sest Tallinnas nii kõvasid mehi pole, vaevalt et mujalgi. Ehk ainult jumal tuleks kõne alla :)

Jürkale palju õnne sünnipäevaks ja jätkuvalt head lipet, nii suusarajal kui merel. Kirjatööst rääkimata, kuigi selleks pole Jüril lisalipet küll vaja sest oma päevikutega on ta pikalt ees kõikidest teistest surfikirjanikest.

No comments: