Wednesday, July 2, 2008

RipCurl Kuul Surf Camp 2008 meenutusi



Allpool mõned meenutused osalejatelt:
6 parimat kommentaari, mida Tuul kõrva puhus :-)

1. Tarja H (64) „..oma regulaarsete alkoreiside käigus olen suure pahameelega jälgunud, kuidas surfivõistlustel Soome lippu mõnitatakse. Ikka on see pärast starti kajakate meelevallas! Pärast viimast Eurovisiooni sai karikas täis, otsustasin minna Tiimjahe laagrisse ja küsida otse:”Mitäs nyt”. Selgus, et riidetükk, mida Soome vabariigi aastapäeval vardasse sikutan, ei ole kuidagi seotud Soome riigi sümbolitega. Tegemist on hoopis üksiku tagasikutse lipuga. Nüüd olengi tagasiteel Soome-kohtuniku otsus on seaduseks. Kodus tõmban vardasse Tiimjahe lipu- kesävalot nyt.....”

2. Linnar P (54) „...olen juba pikki aastaid surfivõistlusi põõsast piilumas käinud- see on nii kutsuv. Värvilised lipud lehvivad ja liibuvates lateksülikondades või suisa palja ülakehaga sportlikud noormehed sagivad ringi. Kuni Tiimjahe laagrini tundus surf isegi parem kui Angel. Aga selgus, et tegemist on pettusega- lateksi asemel on neopreen ja Angelisse ei tahtnud keegi kaasa tulla.....”

3. Eduard K (33)”... peotantsijana olin küll kuulnud sõna jive, aga alles nüüd, pärast Tiimjahe laagrit sain aru, millega on tegemist. Tegelikult on see jibe. Uskumatu, et see asi nii lihtne on! Siiani pole kasu olnud ei aastatepikkusest tantsutrennist ega kahel hooajal „Tantsud tähtedega” osalemisest....”

4. Maali M (67) ”... ma ei saanud millestki aru. Ja mis siis, mul pole purjelaudagi! Aga söögid ja joogid olid head, ei oskagi elult enam midagi oodata. Järgmisel pensionipäeval astun EPL liikmeks...”

5. Deyvid O (26) „.. kohe kui nägin Tiimjahe võistluskoolituse kuulutust, aimasin järjekordset võimalust slaalomis olümpiamängudele jõuda. Kohapeal selguski hirmus tõde, mida olin kogu aeg kahtlustanud. Viga on minu Rossignoli slallikates! Tuleb välja, et väga oluline on valida õige uim. Olen ju siiani üldse ilma uimeta sõitnud- pole seda uime kusagile pannagi...... Minu praeguse varustusega oli koolitus muidugi paras katsumus, prillid olid kogu aeg udused ja kiiver vajus ninale- ei saanudki aru, mis täpselt juhtus. Lähen kohe Fanaticu slallikaid ostma, kui vee kõrvast välja saan.....”

6. Malle (24) „.....Mnjaaahh! . . . Käosaare algajakoolitus oli suurepärane! . . . Eriti meeldis pumpamine, kohati oli tunne, nagu näitaks seda mulle Aivar Kajakas ise. Tänaseni on kerge värin sees...”
"Mulle igaljuhul meeldis väga !"


No comments: